torsdag 2 oktober 2008

Muffinsformar och rostiga ting...

Hela kvällen har jag varvat matlagning, lek med barnen och uppackning av saker till butiken. Alltid lika roligt att öppna paket :) De efterlängtade rosa/vitprickiga muffinsformarna finns äntligen plats igen. Lite annat nytt har också kommit. Hoppas jag hinner lägga in det i kväll men först ska jag se på Heroes. Någon mer som gillar denna serie?



En söt liten prydnadskudde i "primitive style" fanns med alla grejer jag packade upp.

Ha en fortsatt bra kväll!


Kram Helena

4 kommentarer:

rosenskära sa...

Nu får jag ta en titt på ditt nyupplockade för nu är Heroes slut!

Lena

Ulrika sa...

Heros..Näe det är inget jag sett. "Hinner inte" följa någon serie. Då barnen stupat i säng så sitter man som en liten zombie i soffan innan man själv slocknar.. :)

Trevlig helg!

Hemma på Landet sa...

Oj vilka godingar jag ser här under. Man blir ju fikasugen mitt på kvällen ju.:-) Kram

Frida sa...

Åh vilken fin kudde,
hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida