torsdag 27 november 2008

Marthas underbara julpyssel...

Nu vill jag ha snö!!! All snö har smält bort hos oss idag, jättetrist. Hoppas vi får lite vitt till första advent. I helgen blir det lite julpyssel hoppas jag. Barnen vill baka pepparkakor, jag vill pyssla med Martha Stewart Gisses vad mycket kul det finns att göra. Önskar att dygnet hade lite fler timmar just nu...
Bild lånad från www.marthastewart.com
Tack, för alla gulliga kommentarer :) Verkar jag frånvarade från bloggandet så beror det på att jag jobbar varje kväll i min butik tills jag stupar i säng för att sova några timmar och upp tidigt till mitt "vanliga" jobb. Ska inte klaga för det är jättekul :) men jag blir lite trött *gäsp*
Ha en riktigt bra helg allihopa!
Kram Helena

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

God natt och trevlig helg du med:)
Susanne

Evami sa...

Det er så mye lekkert inne hos Martha:)
OG så bra at butikken din går så godt da HElena:) Truffet rette markedet du da:) HA en fin første advents helg:) KLem Eva