lördag 10 juli 2010

Iskall kaka...

Vilket härligt väder :) Idag gjorde vi en liten utflykt och badade i Siljan vid Tällberg... Tänk man kan gå över till den lilla ön på andra sidan.

Väl hemma igen så kikade jag in på den fantastiska bloggen Passion 4 baking där man kan hitta inspirerande bakverk av alla de slag. Hade alla ingredienser hemma till dagens iskalla Oreo glasskaka så det var bara att sätta igång. Receptet hittar du på Passion 4 baking.



Ha en fortsatt skön sommarhelg :)
Kram Helena

2 kommentarer:

Bland muffins och pelargoner sa...

Hej!
Vilken god kaka det ser ut att vara :) Har gett dig en liten award, som finns på min blogg. Tyckte du förtjänade den med din söta blogg och de fina bilderna!

Tsukii sa...

Hej! Jag hittade din blogg när jag googlade efter teacupcakes. Och genom din blogg hittade jag din fina nätbutik. Bloggade om teacupcakes så jag passade på att slänga in en länk till din nätbutik! ;) Ha en bra dag!