måndag 8 mars 2010

Kalasgrönt...

I går firade vi vår nyblivna åttaåring här hemma tillsammans med familjen. Kalas med kompisarna blir lite senare under mars måndad. Slumpen gjorde att dukningen blev med ett grönt tema. Hittade en pappersduk och tänkte att nu ska jag passa på att göra slut på den här rullen någongång. Prickiga servetter hittade vi i jättehögen av servetter. Tårtan blev också grön :) Ett experiment med blåbär och chokladbotten och massor av vispgrädde. Smakade helt ok. Muffinsen har min kollega på jobbet bakat, de blev över efter helgens flugfiskemässa så jag passade på att köpa med mig en hel hög :) Gissa vem som tipsat henne om de fantastiska "retroformarna" *fniss*

Ha en fortsatt härlig vecka!
Kram Helena

1 kommentar:

Linda sa...

Vilket mysigt kalas! :)
Vet du om du kommer få in de små muffinsformarna nedan (alltså de som ser ut som kethupbägare!) snart igen? Jag behöver nämligen ett gäng snart :)
Kram Linda