torsdag 18 februari 2010

Rutiga muffins/cupcakeformar...

Rutiga formar, min nya favorit i butiken :) stabila smörsäkra helt perfekta för muffinsbak. Formarna har storleken: botten 5 cm och höjden 3 cm. Vilken är din favoritstorlek på formarna när du bakar?? Stora eller små? Höga eller låga? Inbillar mig att vi här i Sverige gillar att baka med "lagomt" stora formar typ denna rödrutiga, rätta mig gärna om jag har fel.



Det ska bli massor av snö har jag hört, perfekt väder att vara inomhus och baka då ;)
Ha en härligt veckoslut!
Kram Helena

3 kommentarer:

tora sa...

Vilka söta muffinsformar! man blir sugen på att köpa nya :)

Matlust sa...

Snygga!

Kristin sa...

Vilka fina formar! Jag tycker den här storleken på form är bra om man vill göra vanliga muffins, annars gillar jag miniformar också, det blir så sött med små muffins!