tisdag 2 februari 2010

Margarita Bloom

Jag har bakat cupcakes, nej då inte riktigt... jag har köpt in nybakade cupcaketvålar till butiken...
...de är så läckra så jag vill ta en jättetugga på dom, men det kan jag ju inte... De doftar underbart, jag har en här vid datorn som jag kan sniffa på lite då och då :) De kommer från Margarita Bloom som gör egen handgjord tvål (och hudvårdsprodukter) med bara naturliga råvaror. De är inte testade på djur. Jag är helt såld på dessa godingar. Jag har själv gjort egen tvål från grunden med allt vad det innebär så jag vet hur härliga dessa tvålar är utan kemikalier. Synd att ni inte kan känna doften genom datorn ;)

En goodiebag med massor av prover från Margarita Bloom's sortiment beställde jag också hem, finns också i butiken... Alla förpackningar har en underbar retrostil. Love!

Ha en fortsatt härlig vecka och tack för alla gulliga kommentarer jag har fått. Jag besöker er alla men har tyvärr inte ännu hunnit skrivit någon kommentar i eran blogg, hoppas på mer bloggtid i veckan :)

Kram Helena

6 kommentarer:

Emma sa...

Åh vad goda de ser ut. Man blir riktigt sugen. Saknar dock ett litet rött körsbär på toppen. :-P

Åsa/En Sida Med Mat sa...

Hej!

Du har fått en Award av mig!
Kika in på min sida.....
Mvh Åsa.

Linda sa...

Hej Helena! Tack för den gulliga kommentaren!
Formarna kommer från dig, så himla bra kvalité! :)

Vilka gulliga tvålar, ser verkligen ut som en riktig cupcake!
Kram Linda

Jen sa...

Alltid trevligt med cupcskes, nu när de snart är påsk är de ju lite fint med gult :)

Saras krypin sa...

Mmm vad goda de såg ut.. Synd att det inte går och känna lukt och smak via datorn :) // Sara

mumsfillibaba sa...

Känner doften...mmm....