lördag 13 februari 2010

Härliga funderingar...

Älskar alla roliga kommentarer och funderingar som barn har. Min 6 åriga dotter sa i går när jag bläddrade i en dagstidning och hon fick syn på en bild på Gudrun Schyman -Mamma, där är hon som har ett stort blåmärke på benet. Ojdå tänkte jag, sen slog det mig att hon sett när Gudrun dansat på TV:s Let's dance. Ha, ha... vad vissa personer kan bli kända för när de egentligen är kända för något helt annat. I morse kom hon med en helt annan kommentar. -Mamma jag tycker livet är så tråkigt. Hjälp!! vad har jag gjort nu då???? Hon säger: -Jo, jag har fullt upp och passa mina bebisar (dockor) jag vill ju vara med dig och göra lite kul saker. Vi kom då överens och skaffa barnvakt till alla bebisar *blink* idag.

Ha en härlig dag, vi ska åka skidor om temperaturen tillåter, det är 16 minus just nu.

Kram Helena

2 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Hahaha, bar är så härliga!

Nu ka du kika in hos mig - har bakat en omgång, och jag tror jag har hittat min favoritform... Tycker White Lily både är otroligt söt och lagom stor :-).

Kram M

Hem och Lycka sa...

Haha, härliga funderingar!

kram Mia