måndag 26 oktober 2009

Dekorationsband i rött och vitt...

Regnet bara öser ner just nu, barnen har precis somnat. De har höstlov och de är svårt att få dem i säng i tid. Idag fick jag hjälp av yngsta dottern att packa ordrar, hon är en riktig hejare på att leta pepparkaksformar i mina lådor. Klistra frimärken är också kul. Jätteskoj att barnen vill vara med och hjälpa till :) nu fick jag lite tid över helt plötsligt då alla paket är packade. Annars brukar jag sätta igång vid 20 tiden och bli klar framåt 23.30... då går ögonen i kors ...*fniss*
Nu har det även kommit röd/vitrutiga band till butiken, så fina såååå.

Ha en fortsatt bra vecka! Nu ska jag hinna surfa runt lite på alla härliga bloggar som finns.
Kram Helena

1 kommentar:

Lijna sa...

Fina dekorationsband, de kan du nog göra mycket fint med:)